Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Hoe kunt u bestellen

    Bij Chloe & Co B.V. kunt u 24/7 online bestellen nadat uw zakelijke account geactiveerd is. Wij controleren altijd na aanmelding of u bent ingeschreven bij de kamer van koophandel gerealteerd binnen de branche. Na deze controle activeren wij pas uw account. 

    Orders plaatsen

    U kunt via de volgende manieren een order plaatsen:

    • - Per e-mail: info@chloeco.nl
    • - Per telefoon: +31 (0)20 794 96 55
    • - Via de webshop 

    Indien uw artikelen op voorraad zijn verzenden wij veelal binnen 24 uur. na uw bestelling ontvangt u altijd een orderbevestiging van ons per e-mail. 

  • Ik heb een vraag over mijn bestelling

    Heeft u vragen betreffende uw bestelling? Dan kunt u een e-mail sturen naar info@chloeco.nl of info@innovativemedicals.nl Ook kunt ons bereiken op telefoonnummer +31(0)20 794 96 55

  • Ik kan geen prijzen zien, hoe kan dat?

    U dient eerst ingelogd te zijn en. Heeft u nog geen account? Dan kunt u zich hier aanmelden

  • Welke gifts krijg je bij je order?
    Bij elke bestelling hoger dan 150,- ex btw zullen wij gifts toevoegen indien voorradig. Je kunt naar gelang het order bedrag zelf gifts uitzoeken en deze toevoegen zolang de voorraad strekt, mits voorradig en in verhouding orderbedrag. Onze gifts wisselen veelal. Deze kun je vinden onder de categorie gifts
  • Hoe geven wij garantie op de kwaliteit?
    Als betrouwbare leverancier binnen de branche kopen wij enkel kwaliteit in voor de juiste prijs. Ook geven wij lange garanties op de systemen welke we in ons assortiment hebben. Bij de microdermabrasie is dit bv 36 maanden all-in. En zelfs na de garantie periode staan wij voor u klaar met oplossingen.
  • Wat zijn jullie openingstijden

    Maandag t/m vrijdag: 10.00 - 17.00 uur  |  Per telefoon van 10.00 - 14.00 uur

    Showroom is alleen te bezoeken op afspraak.

Betalen

  • Wat zijn de betaalopties?

    Betalen kan bij ons op verschillende manieren:

    • - Ideal
    • - Paypal
    • - Bankoverschrijving *

    * Bestelt u voor het eerst bij ons? Dan dient u enkel de eerste bestelling vooruit te betalen. Achteraf betalen via bankoverschrijving is dus pas vanaf uw tweede bestelling mogelijk.

  • Hoe kan ik kortingscodes gebruiken?
    In uw winkelmandje kunt u onder het kopje "Kortingscodes" de desbetreffende kortingscode invoeren.

Verzenden

  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
    Uw bestelling wordt in volle vertrouwen afgegeven aan onze koerier van FedEx.
  • Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
    Bestellingen voor 14.00 uur doorgegeven worden op werkdagen dezelfde dag nog verzonden.
  • Wat zijn de verzendkosten?

    Kijk voor deze informatie op onze "verzenden & retourneren" pagina.

Stel uw vraag

Heeft u uw vraag niet kunnen vinden, stuur deze dan in via onderstaand formulier

* Verplichte velden